بانک اطلاعاتی تمام موارد | 3/11/1389 | 15359 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در 10 رشته

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در 10 رشته کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته جهت ترم بهمن ماه سال جاری بدون کنکور دانشجو می پذیرد. مهدی حسن زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه آز� ...

مجتمع متخصصین ایران به نقل از خبرگزاری ایسکا نیوز -
دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در 10 رشته کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته جهت ترم بهمن ماه سال جاری بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

مهدی حسن زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، اظهار داشت: متقاضیان می توانند در مقطع کاردانی پیوسته در رشته های: حسابداری – کامپیوتر – معماری – ساختمان – مکانیک خودرو – برق صنعتی (الکترونیک)، در صورت دارابودن مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و کار و دانش بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به ادامه تحصیل بپردازند.
وی ادامه داد: همچنین متقاضیان ادامه تحصیل بدون کنکور در رشته های کاردانی ناپیوسته از قبیل: پتروشیمی – حسابداری – آموزش ابتدایی – تربیت بدنی (مدیریت)، نیز می توانند در صورت دارابودن مدرک دیپلم نظام قدیم یا مدرک اتمام دوره پیش دانشگاهی نسبت به ثبت نام خود به این واحد دانشگاهی مراجعه کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت را برای آقایان لازم و ضروری دانست و اعلام کرد: افرادی که فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت هستند در صورت شرکت در آزمون های این دانشگاه در سال جاری و ارائه کارنامه شرکت در آزمون نیز می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

**آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد
ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه از نهم بهمن ماه سال جاری است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد در این خصوص اعلام کرد: ثبت نام از قبول شدگان در این آزمون از روز شنبه 9/11/89 شروع خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند جهت ثبت نام از ساعت 8 صبح روز شنبه به سالن کنفرانس دانشگاه واقع در ساختمان اداری این واحد مراجعه کنند.
حسن زاده شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام را به شرح ذیل توضیح داد:
1-اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن
2-اصل و یک برگ فتوکپی از کارت ملی
3-شش قطعه عکس 4×3 (برای مشمولین 12 قطعه)
4-ارائه مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی
5-اصل مدرم کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریزنمرات دوره کاردانی به منظور معادلسازی واحدهای درسی
وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در صورت لزوم، باید دروس پیشنیازی که توسط دانشگاه به آنان ارائه می شود را بگذرانند.
حسن زاده به شرکت کنندگان در آزمون آذرماه این دانشگاه اعلام کرد: جهت اطلاع از قبول شدن خود می توانند به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی : www.azmoon.com مراجعه و از وضعیت قبلی خود مطلع شوند.

**متقاضیان جهت ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از انواع وامهای بدون سود دانشجویی استفاده خواهند کرد
حسن زاده همجنین از اعطای وام های دانشجویی بدون بهره به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
وی اظهار داشت: به منظور کمک مالی به دانشجویانی که در پرداخت شهریه خود با مشکل مواجه هستند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از طریق صندوق رفاه دانشجویی با اختصاص وام کمک هزینه تحصیلی، وام ضروری، وام مسکن و وام ازدواج که همگی بدون سود است، مشکل دانشجویان را حل خواهد کرد و همچنین وام بلند مدت دولت که بازپرداخت آن پس از پایان زمان تحصیل است، پس از تامین اعتبار توسط دولت، به دانشجویان عزیز پرداخت خواهد شد.
حسن زاده اعلام کرد: مسوولین دانشگاه از طریق تقسیط شهریه دانشجویان نیز به آنان کمک خواهند کرد تا با آرامش خاطر و بدون هرگونه دغدغه ای به ادامه تحصیل و کسب علم و دانش بپردازند.
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه طرح هدفمندی یارانه ها در کشور آغاز شده، این امر در شهریه دانشگاه آزاد تاثیری نداشته و شهریه این دانشگاه افزایش نیافته است.

   چهار شنبه 2 آبان 1403    
میهمان عزیز خوش آمدید
دسته بندی موضوعی اخبار
خبر
فرصت شغلی
فرصت تحصیلی
همایش ها
اخبار پربازديد هفته
» خبر خوب از دانشگاه تهران | 30/7/1403 | 25 بار مشاهده
» مسمومیت ۳۱ دانش آموز در یک مدرسه | 30/7/1403 | 11 بار مشاهده
» انتصابات جدید در آموزش و پرورش | 30/7/1403 | 11 بار مشاهده
» مرگ تلخ یک معلم در کلاس درس | 30/7/1403 | 10 بار مشاهده
» خبر خوب برای این گروه از معلمان | 30/7/1403 | 10 بار مشاهده
» مهلت جدید به کنکوری‌ها | 30/7/1403 | 9 بار مشاهده
دسته بندی تخصصی اخبار
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید

لطفا ایمیل خود را وارد نمایید :

برای تکمیل ثبت نام حتما بر روی لینکی که توسط ایمیل به شما ارسال میشود کلیک کنید

Delivered by FeedBurner

تبلیغات