بانک اطلاعاتی علوم انسانی | 25/8/1388 | 1335 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت

راه اندازي کارشناسي ارشد رشته اقتصاد در دانشگاه آزاد واحد رودهن

کارشناسي ارشد رشته اقتصاد در واحد رودهن راه اندازي مي شودهم اکنون در دانشگاه رودهن رشته اقتصاد در مقطع کارشناسي تدريس مي شود و در آينده نزديک کارشناسي ارشد اين رشته هم تاسيس خواهد شد.به گزارش خبرنگار آنا؛ دکتر کيومرث آري� ...

مجتمع متخصصین ایران به نقل از آنا - کارشناسي ارشد رشته اقتصاد در واحد رودهن راه اندازي مي شود

هم اکنون در دانشگاه رودهن رشته اقتصاد در مقطع کارشناسي تدريس مي شود و در آينده نزديک کارشناسي ارشد اين رشته هم تاسيس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آنا؛ دکتر کيومرث آريا گفت: رشته اقتصاد رشته اي بسيار جذاب است چرا که اين رشته در بسياري از کشورها کاربردي است .امروزه مسائل اجتماعي ،سياسي و حتي فرهنگي بعد اقتصادي دارند. و رشته اقتصاد با گرايش هاي مختلف مي تواند در حل آنها کمکي قابل توجه داشته باشد.حتي باور اين است که کشور هاي توسعه يافته عملا از طريق انقلاب صنعتي يعني با پيشرفت اقتصادي موفق به افزايش سطح رفاه خود شدند. پس مي توان نتيجه گرفت که واقعا رشته اقتصاد در بسياري از ابعاد زندگي بشر نقش مهمي ايفا ميکند ما اعضاي هيئت علمي در گروه اقتصاد مسئوليت خود را خطير مي دانيم که اطلاعات علمي و اقتصادي را هر چه بيشترو بهتر به دانشجويان انتقال دهيم.

وي افزود: طبيعتا در رشته اقتصاد کمبودهايي وجود دارند از جمله اين کمبودها مي توان به وسايل آموزشي ، عدم وجود کلاسهايي که به ويدئو پروژکتور نياز دارند ، کافي نبودن سايت هاي اينترنتي مختص اساتيد که همکاران بتوانند تازه ترين تحليل هاي علمي را نه تنها با يکديگر بلکه با دانشجويان نيز داشته باشند و همچنين کمبود فضاي آموزشي که در کلاسهاي بالاي 50 نفر ديده مي شود.

آريا در ادامه افزود: مهم ترين کاربرد رشته اقتصاد را در بازار پول وسرمايه و در بازار محصول مي بينيم.در اين مقطع زماني هدفمند کردن يارانه ها نمونه بارزي است که اقتصاد دانان مي توانند در حل آن مشارکت جدي داشته باشند تا ما شاهد واقعي شدن قيمت ها در بازار و توزيع عادلانه در آمد ملي باشيم . باور ما بر اين است که فارغ التحصيلان در رشته اقتصاد از شانس خوب استخدام در بنگاههاي اقتصادي وهمچنين در نظام بانکي برخوردار هستند.

شايان ذکر است که هشت نفر هيئت علمي در اين رشته وجود دارد که از اين تعداد6 نفر دکترا يا دانشجوي دکتراهستند. اين نسبت رتبه علمي گروه اقتصاد را نشان مي دهد .ما خوشحاليم که با اين تيم بتوانيم در تقويت نظام آموزشي گروه اقتصاد موثر واقع شويم . در کناراعضاي هيئت علمي 8 تا 15 نفر(حق التدريس) وجود دارند که در آموزش با ما همکاري دارند.

وي در پايان افزود: اميدوارم که اعضاي هيات علمي گروه اقتصاد با درايت و پشتکار بيشتر به نتايج آموزشي و پژوهشي مطلوبي دست پيدا کنند ، آنجاست که ما احساس رضايت را در انجام اين مسئوليت خطير خواهيم داشت و منجر به ايجاد يک رقابت سالم در گروه هاي آموزشي براي رسيدن به اهداف علمي پژوهشي دانشگاه رودهن باشيم.

   پنجشنبه 3 آبان 1403    
میهمان عزیز خوش آمدید
دسته بندی موضوعی اخبار
خبر
فرصت شغلی
فرصت تحصیلی
همایش ها
اخبار پربازديد هفته
» خبر خوب از دانشگاه تهران | 30/7/1403 | 28 بار مشاهده
» مرگ تلخ یک معلم در کلاس درس | 30/7/1403 | 13 بار مشاهده
» انتصابات جدید در آموزش و پرورش | 30/7/1403 | 13 بار مشاهده
» خبر خوب برای این گروه از معلمان | 30/7/1403 | 12 بار مشاهده
» مسمومیت ۳۱ دانش آموز در یک مدرسه | 30/7/1403 | 12 بار مشاهده
دسته بندی تخصصی اخبار
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید

لطفا ایمیل خود را وارد نمایید :

برای تکمیل ثبت نام حتما بر روی لینکی که توسط ایمیل به شما ارسال میشود کلیک کنید

Delivered by FeedBurner

تبلیغات