بانک اطلاعاتی هنر و گرافیک | | 100 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت

ده نمكي:اي كاش اخراجي‌هاي ‪ ۳‬را قبل از انتخابات مي‌ساختم!

كارگردان فيلم سينمايي اخراجي‌ها گفت:اي كاش فرصت مي‌شد و اخراجي‌هاي سه را قبل از انتخابات مي‌ساختم تا بيشتر اين مخاطب متوجه عمق پيام فيلم مي شد. به گزارش روز شنبه ايرنا، مسعود ده نمكي در سايت شخصي خود درباره فيلم سينماي ...

مجتمع متخصصین ایران به نقل از ایرنا - كارگردان فيلم سينمايي اخراجي‌ها گفت:اي كاش فرصت مي‌شد و اخراجي‌هاي سه را قبل از انتخابات مي‌ساختم تا بيشتر اين مخاطب متوجه عمق پيام فيلم مي شد.

به گزارش روز شنبه ايرنا، مسعود ده نمكي در سايت شخصي خود درباره فيلم سينمايي اخراجي‌هاي ‪ ۳‬و موضوع دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، آورده است: درد من از ساخت فيلم نه تنها ايجاد تعلق خاطر در نسل جديد به دفاع مقدس و ارزش‌هاي آن بود كه شكر خدا اينگونه شده است بلكه پيام ديگر آن كنار هم قرار دادن آنها براي يك آرمان مشترك است. گرچه رنگ سبز سيدي مير حسيني‌ها با پرچم ايراني گري احمدي نژادي‌ها روي هم همان جمهوري اسلامي است اما مي‌ترسم از اين آب گل آلود ديگران ماهي بگيرند ...

وي، اضافه كرده است: چند شبي است كه در شهر بلوايي به راه افتاده است.

اين فضا تداعي‌كننده مناقشات اول انقلاب است. گروه‌هاي مختلف كاروان‌هاي تبليغاتي به راه انداخته و به طرفداري از نامزد مورد حمايت خود شعار مي دهند. گروهي پارچه سبز به دست و سر بسته و گروهي پرچم ايران بر دوش انداخته اند.

اين فيلمنامه نويس و كارگردان، ادامه داده است: از همه جالبتر درهم ريختگي گروه حاميان دو طرف از نوع ظاهر و پوشش و طبقات فكري و اجتماعي است. در بين طرفداران دكتر احمدي نژاد علاوه بر بچه‌هاي مذهبي نسل ديگر و جوانان با پوشش‌هاي مختلف نيز ديده مي‌شوند و در ميان طرفداران مهندس موسوي هم همين گونه است. اما نكته مرتبط به تيتر اين مطلب يعني اخراجي ها و انتخابات دهم شعار مشترك هر دو گروه بر گرفته از فيلم اخراجي هاست كه در تمام تجمعات به گوش مي‌رسد و همه نامزد مورد حمايت خود را به سبك قهرمانان فيلم تشويق مي‌كنند.

ده نمكي خاطر نشان كرده است: در حالي كه كرباسچي از طرفدارن كروبي به اخراجي‌ها حمله مي‌كند كه افخمي و ابطحي چيز ديگري ميگويند و طرفداران آنها با زبان اخراجي‌ها شعار مي‌دهند. در حالي محمد علي نجفي به طرفداري از مير حسين مي‌گويد به مير حسين راي دهيد تا امثال اخراجي‌ها ساخته نشود كه سيد جواد هاشمي به نقل از خاتمي در مورد فيلم چيز ديگري مي‌گويد و جمع كثيري از مردم با اخراجي‌ها زندگي كرده‌اند و در حالي فرج الله سلحشور عليه اخراجي‌ها فحاشي مي‌كند و مي‌گويد حاضر است جانش را به خاطر دكتر احمدي نژاد بدهد اما خيل كثير هواداران دكتر از دوستداران اخراجي ها بودند و چندي پيش خود دكتر به همراه برخي از اعضا هيات دولت به تماشاي فيلم نشست...

اين كارگردان، يادآوري كرده است: ديشب من در ميدان وليعصر بودم و حسام نواب صفوي در ميدان ونك و جالب توجه ابراز احساسات و لطف مشابه مردم از هر دو تفكر بود و اين نشان مي‌داد كه همه ما چه نسل پيشين و امروز زبان مشتركي يافته‌ايم امااي كاش خناسان بگذارند نان رانتخواران در دعاي بين مردم است. واي به روزي كه اين سبزها و اين پرچم‌ها مشتشان را با هم به سوي غارتگران بيت المال و رياكاران دين فروش گره شود!
اي كاش يكي از نامزدها بيايد و بگويد در كنار گشت‌هاي ارشاد مردم گشت هايي هم براي ارشاد اين آقازاده‌ها راه بياندازيم!
هموطنان!
پيام اخراجي‌ها وحدت و همدلي همه ما بود و پيام ديگر آن اخراج رياكاران و متظاهران بود نه خادمان و وفاداران به كشور و انقلاب.

اخراجي‌هاي واقعي نئو سلطنت طلبان اشرافي گري هستند كه دستشان از بيت المال كوتاه شده است.

اخراجي‌هاي واقعي كساني هستند كه در دل خود نه به موسوي اعتقاد دارند و نه به احمدي نژاد اما مدعي همه انقلاب و كشور هستند...و مظلوم نمايي مي كنند!
كساني اخراجي واقعي هستند كه شهيد آويني در وصف تفكرات آنها كتاب توسعه و تمدن غرب را نوشت!
بيدار باشيد و نگذاريد سلطنت به كشور باز گردد.

خاندان سلطنت عده‌اي بادمجان دور قاب چين دارد كه خود را آويزان اين فضا كرده‌اند آنها كساني هستند كه فقر و فحشا محصول ثروت اندوزي آنهاست.

كدام استقلال كدام پيروزي را ببينيد تا بدانيد برنده دعواي قرمزها و آبي ها چه كسي است!
خدا چندي است كه آنها را خوار كرده است و از اسب به زير انداخته است.

اينها امام زاده‌اي هستند كه كور مي‌كنند اما شفا نمي‌دهنداي كاش برخي نامزدهاي انتخاباتي به صراحت از آنها فاصله مي‌گرفتند. براي آنها خط قرمزي جز دنيا و جيبشان وجود ندارد. لازم باشد به هر كسي جام زهر مي نوشانند....

اما وعده خدا حق است و آينده زمين از آن مستضعفين است. دير و زود دارد سوخت و سوز ندارد.


لینک مرتبط :

http://www2.irna.ir/fa/news/view/menu-153/8803155631122944.htm

   پنجشنبه 3 آبان 1403    
میهمان عزیز خوش آمدید
دسته بندی موضوعی اخبار
خبر
فرصت شغلی
فرصت تحصیلی
همایش ها
اخبار پربازديد هفته
» خبر خوب از دانشگاه تهران | 30/7/1403 | 32 بار مشاهده
» مرگ تلخ یک معلم در کلاس درس | 30/7/1403 | 15 بار مشاهده
» انتصابات جدید در آموزش و پرورش | 30/7/1403 | 15 بار مشاهده
» مسمومیت ۳۱ دانش آموز در یک مدرسه | 30/7/1403 | 14 بار مشاهده
» خبر خوب برای این گروه از معلمان | 30/7/1403 | 14 بار مشاهده
» مهلت جدید به کنکوری‌ها | 30/7/1403 | 12 بار مشاهده
دسته بندی تخصصی اخبار
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید

لطفا ایمیل خود را وارد نمایید :

برای تکمیل ثبت نام حتما بر روی لینکی که توسط ایمیل به شما ارسال میشود کلیک کنید

Delivered by FeedBurner

تبلیغات