بانک اطلاعاتی مدیریت ، مالی و بازرگانی | | 727 بار دانلود | درج شده توسط مدیریت سایت
روشهاي پژوهش رسانهها
مولف کتاب : آرتور آسا برگر
ناشر کتاب : ناشر
مشخصات : زبان فارسی | فرمت PDF | قیمت مجانی | حجم کتاب 0 کیلو بایت
مجتمع متخصصین ایران - دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها كتاب روشهاي پژوهش رسانهها را در قالب ديجيتال منتشر كرد. به گزارش روابطعمومي دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها، فاطمه كيهان مسئول انتشارات با بيان اين خبر گفت: كتاب روشهاي پژوهش در رسانهها، نوشته «ارتور آسا برگر» همانطور كه از نامش پيداست داراي رويكردي پژوهشي در زمينه رسانههاست كه توسط محمد حفاظي ترجمه و در سال 1373 از سوي مركز مطالعات و تحقيقات رسانهها منتشر شده است. نويسنده در كتاب ياد شده تلاش دارد با ارائه روشهاي بكارگرفته از جمله تحليل محتوا، سنجشها و مصاحبههاي دقيق، خواننده را به درك عميقتري از روشهاي مورد مطالعه ياري رساند. به طوري كه ميدانيم در دنياي امروز و در جريان پوياي ارتباطات و اطلاعات بدون آگاهي و بكارگيري روشهاي پژوهشي مناسب نميتوان به شناخت درستي از واقعيتها و فهم پديدههاي طبيعي و اجتماعي مورد مطالعه نايل آمد.