بانک اطلاعاتی مدیریت ، مالی و بازرگانی | 8/8/1388 | 1750 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت
این همایش در تاریخ 26/10/1388 و به مدت 2 روز برگزار می گردد چهارمين كنفرانس بين المللي مديريت استراتژيكحوزه(هاي) تحت پوشش: استراتژي و مديريت استراتژيك تاريخ برگزاري: 26 دي 1388 تا 27 دي 1388 برگزار کننده: گروه نابمحل برگزاري: تهرانتاریخهای مهم: مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/8/30 مهلت ثبت نام: 1388/10/26 محورها و كارگروه هاي كنفرانس در كنفرانس مديريت استراتژيك هرسال يك كارگروه اختصاصي تعريف مي گردد كه عموما متاثر از شرايط روز و فضاي علمي جهاني است و ويژه آن سال مي باشد و ديگري مجموعه اي از كارگروه هاي ثابت وجود دارد كه از اولين دوره كنفرانس ثابت بوده و استمرار خواهد داشت.سخنران كليدي چهارمين كنفرانس بين المللي مديريت استراتژيك پروفسور PankajGhemawat براي اولين بار در ايران:جوانترين پروفسور (استاد تمام) استراتژي در تمام طول تاريخ دانشگاه هاروارد دكتري در اقتصاد كسب وكار (Business Economics) از دانشگاه هاروارد (Harvard) عضو هيات علمي مدرسه بازرگاني (Business School) دانشگاه هاروارد به مدت 25 سال عضو بورد تخصصي و هيات علمي بزرگترين انجمن مديريت استراتژيك دنيا SMS در كنار 50 استاد برتر حوزه مديريت استراتژيك همانند مايكل پورتر، گري همل، سي.
مجتمع متخصصین ایران به نقل از خبرگزاری مجمع متخصصین ایران - حوزه(هاي) تحت پوشش: استراتژي و مديريت استراتژيك
تاريخ برگزاري: 26 دي 1388 تا 27 دي 1388 برگزار کننده: گروه ناب محل برگزاري: تهران تاریخهای مهم: مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/8/30 مهلت ثبت نام: 1388/10/26 محورها و كارگروه هاي كنفرانس در
كنفرانس مديريت استراتژيك هرسال يك كارگروه اختصاصي تعريف مي گردد كه
عموما متاثر از شرايط روز و فضاي علمي جهاني است و ويژه آن سال مي باشد و
ديگري مجموعه اي از كارگروه هاي ثابت وجود دارد كه از اولين دوره كنفرانس
ثابت بوده و استمرار خواهد داشت. سخنران كليدي چهارمين كنفرانس بين المللي مديريت استراتژيك پروفسور PankajGhemawat براي اولين بار در ايران:
چهارمين كنفرانس بين المللي مديريت استراتژيك از ارائه دهندگان مقالات انتظار دارد تا مقاله هاي خود را درغالب يكي از دو كارگروه اختصاصي يا كارگروه ثابت ارائه دهند.
فناوري
ها، اولويت ها و نيازهاي مشتريان و پويايي هاي بازار به سرعت درحال تغيير
هستند و عواملي همانند رقابت جهاني، نيروهاي اقتصادي جديد، افزايش تضاد و
تعرضهاي جهاني همگي باعث شده اند تا سازمانها بيش از گذشته با شرايط عدم
قطعيت مواجه شوند؛ در اين وضعيت، سازمانها براي حفظ جايگاه رقابتي و
مطلوب خود بايد مستمرا استراتژي خود را مورد تست قرار داده و مطابق با
پويايي هاي بازار و شرايط عدم قطعيت ، مجددا استراتژيهاي جديدي تعريف
كنند. مفهوم عدم قطعيت و بازآفريني استراتژيها از گذشته در مركز توجه
بسياري از تئوري هاي قدرتمند حوزه مديريت استراتژيك قرار داشته و به عنوان
عناصرو مولفه هاي اصلي براي درك مزيت رقابتي سازمان مطرح شده است. افزايش
سطوح و انواع عدم قطعيت ها مسائل و ملاحضات بسيار مهمي هستند كه برروي
دوام پذيري مزيت رقابتي، روش يادگيري و تطبيق با عوامل محيط خارجي،
رويكردهاي مديريت نوآوري و دانش، و سطح جذابيت استراتژي ها و مدلهاي
سازماني متفاوت، تاثيرگذارهستند. 2- محورهاي علمي و كارگروهاي ثابت كنفرانس بين المللي مديريت استراتژيك كارگروه ها و محورهاي ذيل همواره مهمترين حوزه هاي مديريت استراتژيك مي باشند. بنابراين، ساختار و طرح دو روزه كنفرانس عمدتا متمركز بر پنل هاي زير است كه مقالات، سخنراني هاي كليدي و كارگاه هاي آموزشي دو روزه كنفرانس در چارچوب آن ها ارائه خواهد شد. پنل هاي ثابت عبارتند از: فکس دبيرخانه: 02188079954 ایمیل: [email protected] وبسایت: http://www.strategicacademy.ir/ لینک مرتبط 1 : [email protected] لینک مرتبط 2 : http://www.strategicacademy.ir/ |
دسته بندی موضوعی اخبار
اخبار پربازديد هفته
دسته بندی تخصصی اخبار
|
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید
تبلیغات
|