بانک اطلاعاتی تمام موارد | 9/9/1388 | 773 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت
این همایش در تاریخ و به مدت 1 روز برگزار می گردد اولين همايش تبليغات خلاق بانكي - National Congress on Creative Banking Promotionاولين همايش تبليغات خلاق بانكي National Congress on Creative Banking Promotion تاريخ برگزاري: 13 بهمن 1388 برگزار کننده: مركز مطالعات تكنولوژي شريفمحل برگزاري: تهرانتاریخهای مهم: مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/9/30 اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1388/10/20 مهلت ثبت نام: 1388/11/10 درباره همايشدر گذشته تلقّي از تبليغات در قالب آگهي هاي تجاري بود كه به صورت ميانبرنامه هاي كوتاه تلويزيوني يا راديويي پخش ميگردد. امّا به مرور زمان با گسترش فضاي رقابتي و نياز به حفظ موقعيّت سازمانها و شركتها، اين گسترهي تعريف، دستخوش تغيير گرديده و معرّفي درست خدمت يا محصول مورد نظر با هدف تشريح جايگاه، معرّفي توانمنديها و تبيين موقعيّت منحصر به فرد آن در ارائهي خدمات يا محصول به مشتريان به عنوان معيار كلان يك تبليغ موفّق به حساب ميآيد.
مجتمع متخصصین ایران به نقل از خبرگزاری مجمع متخصصین ایران - اولين همايش تبليغات خلاق بانكي
National Congress on Creative Banking Promotion تاريخ برگزاري: 13 بهمن 1388 برگزار کننده: مركز مطالعات تكنولوژي شريف محل برگزاري: تهران تاریخهای مهم: مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/9/30 اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1388/10/20 مهلت ثبت نام: 1388/11/10 درباره همايش در حوزهي بانكي كشور نيز به رغم سابقهي نسبتاً طولاني فعّاليّت، بهره گيري از روشها و الگوهاي سنّتي هنوز هم بر بيشتر فعّاليّت هاي بازاريابي و تبليغات سايه گسترده است. به گونهاي كه به اذعان كارشناسان اين حوزه، عدم استفاده از تحقيقات در تبليغات، ناآگاهي از نيازهاي مشتريان شبكهي بانكي، عدم توجّه به عنصر خلّاقيّت در تبليغات، عدم ايجاد تمايز در فعّاليّتهاي تبليغاتي، استفاده از موضوعات تكراري و يكسان، از جمله عمده ترين ضعف هاي تبليغات بانكي كشور محسوب ميگردد. لذا در جهت بهره مندي از توان و تجربيّات مجموعهي بانكي و استادان دانشگاه هاي كشور، معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه صنعتي شريف با همكاري مركز مطالعات تكنولوژي، اقدام به برگزاري اوّلين همايش تخصّصي «تبليغات خلّاق بانكي» از سلسله همايش هاي مديريت برند - به همراه گردهمايي ارزيابي دستاوردهاي پژوهشي حوزه بانكي كشور در بهمنماه 1388 نموده است. همزمان با برگزاري اين همايش، «توانمنديهاي حوزهي دانشگاه و نيازهاي شبكهي بانكي كشور» نيز مورد بررسي قرار خواهد گرفت. اين همايش با هدف
تصحيح نگرش متولّيان حوزهي پولي و بانكي نسبت به تبليغات بانكي و همچنين
ايجاد تعامل جدّي بين دانشگاه و بانكهاي كشور در جهت تأمين نيازهاي
مطالعاتي و فنّي، در تلاش است تا گامي هر چند كوچك در راستاي افزايش
كارآيي و ايجاد تعاملات جديد بردارد. اهداف همايش اطلاعات تماس با دبیرخانه: تلفن دبيرخانه: 66005404،66008609 فکس دبيرخانه: 66019893 ایمیل: [email protected] وبسایت: http://www.iranicds.ir/farsi/index.aspx?Groupid=90 لینک مرتبط 1 : [email protected] لینک مرتبط 2 : http://www.iranicds.ir/farsi/index.aspx?Groupid=90 |
دسته بندی موضوعی اخبار
اخبار پربازديد هفته
دسته بندی تخصصی اخبار
|
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید
تبلیغات
|