بانک اطلاعاتی فنی و مهندسی -> کامپیوتر | 19/4/1389 | 912 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت
این همایش در تاریخ و به مدت 1 روز برگزار می گردد همايش پرداخت الكترونيكePAYMENT Conference تاريخ برگزاري: 23 تير 1389برگزار کننده: گروه علمي تحليلي طيفمحل برگزاري: تهرانتاریخهای مهم:مهلت ارسال چکیده: 1389/3/15اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 1389/3/15مهلت ارسال اصل مقاله: 1389/3/12دریافت نسخه نهایی مقالات: 1389/4/2اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1389/3/27 اگر مجموعه خدماتي را كه امروزه دولتها مي توانند در قالب الكترونيكي به مردم عرضه كند، در نظر بگيريم در مييابيم كه مهترين حلقه اين خدمات، امور بانكي و سرويس هاي پيراموني آن است؛ به عبارتي ديگر بسياري از خدمات دولت الكترونيك بدون حضور خدمات بانكداري الكترونيك چون پرداخت الكترونيك بي معنا و غير قابل تحقق است. اما متاسفانه عليرغم بحثهاي متنوعي كه تاكنون پيرامون اين خدمات صورت پذيرفته است شاهد روند كند توسعه اين خدمات، آنهم اغلب به شكل جزيرهاي بوديم.
مجتمع متخصصین ایران به نقل از خبرگزاری مجمع متخصصین ایران -
تاريخ برگزاري: 23 تير 1389 برگزار کننده: گروه علمي تحليلي طيف محل برگزاري: تهران تاریخهای مهم: مهلت ارسال چکیده: 1389/3/15 اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 1389/3/15 مهلت ارسال اصل مقاله: 1389/3/12 دریافت نسخه نهایی مقالات: 1389/4/2 اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1389/3/27 اگر مجموعه خدماتي را كه امروزه دولتها مي توانند در قالب الكترونيكي به مردم عرضه كند، در نظر بگيريم در مييابيم كه مهترين حلقه اين خدمات، امور بانكي و سرويس هاي پيراموني آن است؛ به عبارتي ديگر بسياري از خدمات دولت الكترونيك بدون حضور خدمات بانكداري الكترونيك چون پرداخت الكترونيك بي معنا و غير قابل تحقق است. اما متاسفانه عليرغم بحثهاي متنوعي كه تاكنون پيرامون اين خدمات صورت پذيرفته است شاهد روند كند توسعه اين خدمات، آنهم اغلب به شكل جزيرهاي بوديم. مي توان خصوصي سازي بخشها و شركتهاي تابعه دولت در سالهاي اخير را به عنوان نقطه عطفي در بهبود فضاي همكاري براي توسعه پرداخت الكترونيك در كشور در نظر گرفت، چرا كه پيش از اين مفاهيمي مانند سودآوري و يا توجه به نيازهاي مشتريان و بازار، جايگاه خاصي را در ذهن مسئولان اين شركتها نداشت و از طرفي هر يك از آنها علاقهمند به فعاليت هاي مستقل از هم بودند. اگر براي خدمات پرداخت الكترونيك دو قطب مجزا، يكي در سمت سيستم بانكي و ديگري در سمت مخابرات در نظر بگيريم، مهمترين دلايل توسعهنيافتگي خدمات پرداخت الكترونيك در كشورمان را ميتوان عدم تعامل و همكاري مناسب اين دو بخش دانست. اما خوشبختانه با خصوصي سازي بخشهاي مختلف هر يك اين قطبها در كشور، فضاي انحصار شكسته شده و انديشههاي سودآوري و مشتري مداري معنا يافته است، لذا در حال حاضر هر يك از طرفين بدنبال ارتقا جايگاه خود در بازار هستند خدمات پرداخت الكترونيك از جمله خدمات رقابتي بين بانكها و اپراتورهاي مخابراتي است از اين رو جاذبه مناسب بين هر يك از بازيگران اين قطبها پديد آمده، اما مشكلات متعددي در تعيين مدل همكاري و برقراري تعاملات سازنده بين آنها وجود دارد. از اين رو با توجه به اهميت اين مقوله و لزوم ايجاد تعامل بين بدنه بانكي و بدنه مخابراتي كشور، براي توسعه خدمات پرداخت الكترونيك و بررسي چالشهاي فراروي آن ، گروه علمي ـ تحليلي طيف با همراهي بانك مركزي و شركت مخابرات ايران "همايش پرداخت الكترونيك" را در 23 تيرماه 89، با رويكرد امكانسنجي، بررسي و پاسخگويي به ابهامات و مسائل پيرامون توسعه پرداخت الكترونيك برنامهريزي كرده است. محورهاي همايش:
اطلاعات تماس با دبیرخانه: تلفن دبيرخانه: 02188513810 فکس دبيرخانه: 02188513810 ایمیل: [email protected] لینک مرتبط 1 : http://teyf.ir/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=65&Itemid=181 |
دسته بندی موضوعی اخبار
اخبار پربازديد هفته
دسته بندی تخصصی اخبار
|
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید
تبلیغات
|