بانک اطلاعاتی فنی و مهندسی -> کامپیوتر | 11/7/1388 | 164 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت

60 در صد کابران علاقه ای به تبلیغات آنلاین ندارند

مطالعه صورت گرفته توسط دو دانشگاه نشان داد، بيشتر آمريکايي‌ها بر خلاف ادعاي افرادي که در حوزه بازاريابي اينترنتي فعاليت مي‌کنند، تمايلي به مشاهده آگهي‌هاي آنلاين حين مشاهده مطالب مورد نظر خود ندارند. اين مطالعه در "مرکز قانون و فناوري برکلي" وابسته به موسسه حقوق دانشگاه کاليفرنيا و "موسسه ارتباطات آننبرگ" وابسته به دانشگاه پنسيلوانيا انجام شد و کارشناسان بر پايه آن دريافتند، 66 درصد کاربران تمايل ندارند که حين مشاهده صفحات اينترنتي مورد علاقه خود هدف آگهي‌هاي تبليغاتي قرار گيرند.

مجتمع متخصصین ایران به نقل از http://www.pcworld.com - مطالعه صورت گرفته توسط دو دانشگاه نشان داد، بيشتر آمريکايي‌ها بر خلاف ادعاي افرادي که در حوزه بازاريابي اينترنتي فعاليت مي‌کنند، تمايلي به مشاهده آگهي‌هاي آنلاين حين مشاهده مطالب مورد نظر خود ندارند.


اين مطالعه در "مرکز قانون و فناوري برکلي" وابسته به موسسه حقوق دانشگاه کاليفرنيا و "موسسه ارتباطات آننبرگ" وابسته به دانشگاه پنسيلوانيا انجام شد و کارشناسان بر پايه آن دريافتند، 66 درصد کاربران تمايل ندارند که حين مشاهده صفحات اينترنتي مورد علاقه خود هدف آگهي‌هاي تبليغاتي قرار گيرند.


در پاسخ به اين سوال که اگر شرکت‌ها آگهي‌هاي تبليغاتي را متناسب با رفتارهاي آنلاين هر کاربر در سايت‌هاي اينترنتي مربوطه منتشر کنند، از بين 1000 شرکت‌کننده در اين تحقيق 86 درصد اعلام کردند که تمايلي به مشاهده اين آگهي‌ها هم ندارند.


در گزارش مربوط به اين مطالعه اعلام شد: «طرفداران حقوق کاربر با انتشار آگهي‌ها بر مبناي رفتارهاي آنلاين مخالفند. زيرا بررسي رفتارهاي آنلاين کاربران و تحليل علايق آن‌ها در دنياي اينترنت در حالي اتفاق مي‌افتد که آن‌ها هيچ اطلاعي از اين جريان ندارند يا متوجه اين اتفاق نمي‌شوند. در مقابل، شرکت‌هاي تبليغاتي به اين صورت از اين جريان دفاع مي‌کنند که با اين کار، ابزارها و کالاهاي مورد نياز کاربر را به صورت مستقيم در اختيار وي مي‌گذارند. به هر حال، نتايج حاصل از اين بررسي نشان داد که بخش عمده آمريکايي‌ها با نظر مدافعان حقوق اينترنتي کاربران موافق هستند و تمايلي به مشاهده اين قبيل آگهي‌ها ندارند».


"جان ليبويتز"(Jon Leibowitz) مدير کميسيون فدرال بازرگاني آمريکا نتايج حاصل از اين تحقيق را بسيار "پرمعني" خواند و اعلام کرد که اين جريان مي‌تواند قانون‌گذاران آمريکا را به تمرکز بيشتر بر تصويب قوانين جديد در اين زمينه وادار کند. به عقيده او، اين نتايج مي‌تواند شرکت‌هاي تحقيقاتي را نيز مجبور کند تا بر سياست‌هاي خود بازنگري داشته باشند.

   شنبه 3 آذر 1403    
میهمان عزیز خوش آمدید
دسته بندی موضوعی اخبار
خبر
فرصت شغلی
فرصت تحصیلی
همایش ها
اخبار پربازديد هفته
دسته بندی تخصصی اخبار
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید

لطفا ایمیل خود را وارد نمایید :

برای تکمیل ثبت نام حتما بر روی لینکی که توسط ایمیل به شما ارسال میشود کلیک کنید

Delivered by FeedBurner

تبلیغات