بانک اطلاعاتی فنی و مهندسی -> کامپیوتر | 10/9/1388 | 210 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت

هدف اسوس، قرار گرفتن در بین 3 برند اول نوت‌بوک جهان

دفتر اسوس در ایران پیرو برگزاری سمینارهای دوره‌ای خود، سمیناری را در سالن مولانا مرکز همایش‌های صدا و سیما با هدف معرفی جدیدترین محصولات این کمپانی برگزار کرد. در این سمینار که با حضور نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌ها دولتی و خصوصی و همچنین نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد، مدیران کل منطقه‌ای اسوس، مدیرکل جهانی محصولات اسوس و همچنین مدیران محصولات و مارکتینگ دفتر ایران اسوس به معرفی جدیدترین محصولات، رتبه‌بندی این کمپانی در سطح جهان و برنامه‌های آتی این کمپانی پرداختند.

مجتمع متخصصین ایران به نقل از ایتنا - دفتر اسوس در ایران پیرو برگزاری سمینارهای دوره‌ای خود، سمیناری را در سالن مولانا مرکز همایش‌های صدا و سیما با هدف معرفی جدیدترین محصولات این کمپانی برگزار کرد.




در این سمینار که با حضور نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌ها دولتی و خصوصی و همچنین نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد، مدیران کل منطقه‌ای اسوس، مدیرکل جهانی محصولات اسوس و همچنین مدیران محصولات و مارکتینگ دفتر ایران اسوس به معرفی جدیدترین محصولات، رتبه‌بندی این کمپانی در سطح جهان و برنامه‌های آتی این کمپانی پرداختند.

در خلال این سمینار جورج سو-مدیر منطقه‌ای خاورمیانه، ترکیه و آفریقای جنوبی این کمپانی به دستاوردها و اهداف کمپانی مطبوع خود پرداخت و همچنین به دریافت 3056 جایزه توسط اسوس طی سال 2008 اشاره کرد. او همچنین به رتبه‌بندی اسوس در سطح جهانی پرداخت و افزود: اسوس در بخش قطعات رتبه اول جهان، در بخش نوت‌بوک در بین 5 مارک تجاری اول جهان و در زمینه نت‌بوک‌ها به عنوان بنیانگذار Eee PC رتبه اول را دارا می‌باشد.

او همچنین اسوس را در بخش خدمات پس از فروش حائز رتبه اول جهانی دانست و خاطر نشان ساخت: این کمپانی بر اساس رتبه‌بندی سایت rescuecom.com بالاتر از IBM/Lenovo رتبه نخست را در زمینه خدمات پس از فروش دارا است.

در ادامه امید عبادی مدیر بخش نوت‌بوک اسوس خبر از تولید اولین نوت‌بوک با صفحه کلید فارسی داد که مختص بازار ایران تولید شده است. او همچنین بکارگیری عینک 3D به منظور استفاده از نوت‌بوک‌های سری gaming را یکی دیگر از ابداعات اسوس دانست و در ادامه خبر از ورود و عرضه محصولات Eee family همچون Eee pc، Eee Topو Eee Box به بازار ایران را در آینده‌ای نزدیک داد.

عبادی اضافه کرد: اسوس توانایی تولید و ارائه کالاهای اختصاصی به سازمان‌ها بر اساس نیازشان دارد.
گفتنی است مدیران اسوس اقبال محصولات کمپانی خود را در بازارهای جهانی در سه محور کیفیت ژاپنی، سرعت تایوانی و قیمت رقابتی چینی بیان می‌کنند.
   جمعه 12 بهمن 1403    
میهمان عزیز خوش آمدید
دسته بندی موضوعی اخبار
خبر
فرصت شغلی
فرصت تحصیلی
همایش ها
اخبار پربازديد هفته
خبری برای نمایش وجود ندارد!
دسته بندی تخصصی اخبار
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید

لطفا ایمیل خود را وارد نمایید :

برای تکمیل ثبت نام حتما بر روی لینکی که توسط ایمیل به شما ارسال میشود کلیک کنید

Delivered by FeedBurner

تبلیغات