بانک اطلاعاتی علوم انسانی -> ارتباطات و علوم اجتماعی | 6/11/1388 | 417 بار مشاهده | درج شده توسط
مدیریت سایت
طرح تفکیک جنسیتی نمی تواند راه حل مناسبی برای حل معضلات باشد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند گفت: طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاهها نمی تواند راه حل مناسبی برای حل معضلات باشد.
دکتر قمی از تصویب دو رشته محیط زیست و سلولی مولکولی در مقطع کارشناسی ارشد واحد پرند خبر داد.
مجتمع متخصصین ایران به نقل از ایسکا نیوز - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند گفت: طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاهها نمی تواند راه حل مناسبی برای حل معضلات باشد. |
|
دکتر قمی از تصویب دو رشته محیط زیست و سلولی مولکولی در مقطع کارشناسی ارشد واحد پرند خبر داد. |
دکتر
محمد قمی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجویی
ایران "ایسکانیوز" در خصوص بحث تک جنسیتی کردن دانشگاهها افزود: با تقویت
عنصر تقوا در جوانان و آموزشهای درست و راهبردی می توان جلوی بسیاری از
انحرافات اخلاقی را گرفت. وی افزود: شاید بتوان طرح تفکیک جنسیتی را در
دانشگاهها اجرا کرد اما نمی توان این طرح را در معابر، خیابان و اماکن
عمومی اجرا کرد، بنابراین این عامل نمی تواند راه حل مناسبی برای حل
معضلات باشد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در ادامه از تصویب دو
رشته محیط زیست و سلولی مولکولی از سوی وزارت علوم برای واحد پرند خبر داد
و به ایسکا گفت: از مهرماه سال آینده در این دو رشته در مقطع کارشناسی
ارشد پذیرش دانشجو خواهیم داشت. رئیس واحد پرند خاطرنشان کرد: در
راستای اجرای سیاستهای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص توسعه تحصیلات تکمیلی
تلاشهای زیادی در این واحد صورت گرفته که تصویب دو رشته محیط زیست و سلولی
مولکولی ماحصل این زحمات است. وی افزود: البته رشته های زیادی برای تصویب به وزارت علوم ارسال شده که در دست بررسی و اقدام است. قمی
تصریح کرد: توسعه کیفی و کمی هر دو برای واحد پرند از اولویت برخوردار
است، در بخش کیفی کارهایی همچون حمایت از پژوهشگران و فراهم آوردن بستر
لازم و مناسب جهت انجام پروژه های تحقیقاتی، تجهیز کارگاهها و
آزمایشگاهها، توسعه کتابخانه، تقویت باشگاه پژوهشگران جوان، کیفیت بخشی به
تغذیه و خدمات رفاهی و بهداشتی دانشجویان را انجام داده ایم. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند ادامه داد: ساختمان مسجد، ساختمان اداری و سوله ورزشی از جمله پروژه های عمرانی این واحد است. قمی
اذعان داشت: باید زمینه تحصیل افراد باسواد، توانمند و با درجه هوشی بالا
را در دوره های تحصیلات تکمیلی فراهم کنیم تا این افراد با علم آموزی و
کسب درجات علمی بالا به تولید علم بپردازند و برای مشکلات اساسی و خطیر
کشور راه حل های راهبردی و کلیدی ارائه کنند. |