بانک اطلاعاتی تمام موارد | | 14 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت
دانشگاه ملی مهارت با مؤسسه ISC تفاهم نامه همکاری های علمی امضا کردبه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه ملی مهارت، در راستای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و گسترش تعاملات بیننهادی، جلسهای با حضورغلامرضا زمانی رئیس دانشگاه ملی مهارت و هیئت همراه با علویانمهر، رئیس مرکز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برگزار شد. در این دیدار که در محل مرکز پایگاه استنادی برگزار گردید، طرفین ضمن بررسی زمینههای همکاری مشترک در حوزههای آموزش، پژوهش، رتبهبندی دانشگاهها، تبادل دادههای علمی و توسعه مهارتمحور آموزش عالی، بر ضرورت تعامل مؤثر میان دانشگاه ملی مهارت و نهادهای علمی بینالمللی تأکید کردند.
مجتمع متخصصین ایران به نقل از خبرگزاری مهر -
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه ملی مهارت، در راستای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و گسترش تعاملات بیننهادی، جلسهای با حضورغلامرضا زمانی رئیس دانشگاه ملی مهارت و هیئت همراه با علویانمهر، رئیس مرکز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برگزار شد. در این دیدار که در محل مرکز پایگاه استنادی برگزار گردید، طرفین ضمن بررسی زمینههای همکاری مشترک در حوزههای آموزش، پژوهش، رتبهبندی دانشگاهها، تبادل دادههای علمی و توسعه مهارتمحور آموزش عالی، بر ضرورت تعامل مؤثر میان دانشگاه ملی مهارت و نهادهای علمی بینالمللی تأکید کردند. در پایان این نشست، تفاهمنامهای بین دانشگاه ملی مهارت و ISC به امضا رسید که بر اساس آن، همکاریهای علمی، اشتراکگذاری دادهها، توانمندسازی اعضای هیئت علمی و استفاده از ظرفیتهای متقابل در زمینه تحلیلهای آماری و نمایهسازی فعالیتهای علمی و مهارتی دانشگاه ملی مهارت در سطح ملی و بینالمللی توسعه خواهد یافت. زمانی در حاشیه این نشست، ضمن قدردانی از همراهی ISC، این تفاهمنامه را گامی مهم در مسیر ارتقای جایگاه علمی دانشگاه ملی مهارت دانست و اظهار امیدواری کرد که این همکاری منجر به اثربخشی هرچه بیشتر آموزشهای مهارتی در نظام آموزش عالی کشور شود. لینک مرتبط : https://www.mehrnews.com/news/6461510/دانشگاه-ملی-مهارت-با-مؤسسه-ISC-تفاهم-نامه-همکاری-های-علمی-امضا |
دسته بندی موضوعی اخبار
اخبار پربازديد هفته
دسته بندی تخصصی اخبار
|
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید
تبلیغات
|