بانک اطلاعاتی فنی و مهندسی | 7/6/1389 | 521 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت

پاسخهای ایرانسل به نارضایتی‌های متقاضیان وایمکس

نارضایتی برخی متقاضیان وایمکس ایرانسل از نحوه خدمات دهی این اپراتور که هم اکنون تنها اپراتور ارائه دهنده این سرویس است در قالب گزارشی از خبرگزاری مهر مورد بررسی قرار گرفت که مدیر روابط عمومی ایرانسل به مشکلات مطرح شده در این گزارش پاسخ داده است. مرکز تماس ایرانسل هیچگاه اشغال نیست آرش کریم بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وجود برخی مشکلات و ابهاماتی که بعضی از متقاضیان سرویس وایمکس با آن روبرو هستند و از آن به عنوان اشغال بودن مرکز تماس یاد می کنند گفت: مرکز تماس امور مشتریان وایمکس ایرانسل (کال سنتر) به صورت شبانه روزی و با ظرفیت بالا به تمامی ابهامات و سوالات مشترکان پاسخ خواهد داد اما ممکن است مشترکان در برخی مواقع در انجام ارتباط با اپراتورهای پاسخگو به نوعی منتظر و معطل بمانند که این امر ناشی از پیک ترافیک خواهد بود اما مرکز تماس ایرانسل هیچگاه اشغال نیست.

مجتمع متخصصین ایران به نقل از خبرگزاری مهر -
نارضایتی برخی متقاضیان وایمکس ایرانسل از نحوه خدمات دهی این اپراتور که هم اکنون تنها اپراتور ارائه دهنده این سرویس است در قالب گزارشی از خبرگزاری مهر مورد بررسی قرار گرفت که مدیر روابط عمومی ایرانسل به مشکلات مطرح شده در این گزارش پاسخ داده است.

مرکز تماس ایرانسل هیچگاه اشغال نیست

آرش کریم بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وجود برخی مشکلات و ابهاماتی که بعضی از متقاضیان سرویس وایمکس با آن روبرو هستند و از آن به عنوان اشغال بودن مرکز تماس یاد می کنند گفت: مرکز تماس امور مشتریان وایمکس ایرانسل (کال سنتر) به صورت شبانه روزی و با ظرفیت بالا به تمامی ابهامات و سوالات مشترکان پاسخ خواهد داد اما ممکن است مشترکان در برخی مواقع در انجام ارتباط با اپراتورهای پاسخگو به نوعی منتظر و معطل بمانند که این امر ناشی از پیک ترافیک خواهد بود اما مرکز تماس ایرانسل هیچگاه اشغال نیست.
 
وی گفت: اگرچه این مسئله یکی از مشکلاتی است که ایرانسل با افزایش ظرفیت مراکز تماس در صدد بهبود آن است اما این اپراتور برای مشترکان خود تسهیلاتی ایجاد کرده که تنها هزینه یک دقیقه تماس اولیه محاسبه شود.
 
کریم بیگی در توضیح این مسئله گفت: مشتریان در صورت تماس از خطوط ایرانسل به مرکز تماس وایمکس تحت هر شرایطی تنها مبلغ یک دقیقه مکالمه از حسابشان کسر می شود و حتی اگر 10 دقیقه نیز پشت خط منتظر بمانند مبلغی نباید پرداخت کنند.
 
وی با بیان اینکه مشترکان علاوه بر مرکز تماس می توانند از طریق حساب E-CARE و به صورت تلفنی سرویس موردنظر خود را دریافت کنند ادامه داد: در بخش مرکز تماس وایمکس ایرانسل مشکلی وجود ندارد و این مرکز یکی از بزرگترین کال سنترهای خاورمیانه است اما طبیعتا باید ظرفیت آن افزایش یابد.
 
راه اندازی وایمکس حداکثر یک هفته طول می کشد
 
مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل در مورد شیوه خرید سرویس وایمکس از سوی متقاضیان نیز به مهر گفت: ارائه درخواست برای دریافت خطوط وایمکس از سه روش تماس با مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل (از شماره  تلفن ثابت به 09377070000 و از خطوط ایرانسل به 77)، ثبت نام آنلاین از طریق سایت ایرانسل و مراجعه به نمایندگی های این شرکت امکان پذیر است و از زمان درخواست مشترک تا زمانی که پیمانکار برای نصب سرویس به محل مورد نظر متقاضی مراجعه می کند حداکثر یک هفته طول خواهد کشید.
 
وی گفت: پیشنهاد ما برای انجام سریعتر امور این است که متقاضیان از روش های الکترونیکی ثبت نام استفاه کنند که درخواست آنها به صورت آنلاین به شرکت ایرانسل ارائه می شود و این شرکت می تواند سریعتر نسبت به پاسخگویی به درخواست مشترکان اقدام کند.
 
کریم بیگی گفت: در نقشه وایمکس ایرانسل کاربران می توانند با توجه به موقعیت شبکه و محل اسکان خود در مناطق مختلف از مودم داخلی (In door) و یا مودم خارجی پشت بامی و یا وای فای استفاده کنند اما در زمان نصب دستگاه با توجه به امکان تبادل داده بی سیم، کارشناسان شبکه باید تست نهایی را در مورد نوع مودم انجام دهند که احتمال تغییر مودم نیز وجود خواهد داشت.
 
وایمکس نیازمند همکاری نهادهای شهری و شهروندان در نصب دکل
 
وی با تاکید بر اینکه شبکه رادیویی وایمکس تکنولوژی جدیدی است که هرچه پوشش آن کاملتر شود کیفیت آن افزایش می یابد، اضافه کرد: در عین حال ایرانسل تمام تلاش خود را به کار می بندد تا در مورد نقشه پوشش شبکه به روز رسانی کاملتری صورت دهد اما در هر حال افزایش کیفیت این شبکه نیازمند همکاری نهادهای شهری و شهروندان در نصب دکل خواهد بود.
 
مدیر روابط عمومی ایرانسل اضافه کرد: مودم داخلی باید در بهترین موقعیت آنتن دهی قرار گیرد که کارشناسان با توجه به موقعیت پنجره ها و دیوارها نسبت به قرار دادن آن در مکانی ثابت اقدام می کنند.
 
شبکه وایمکس ایرانسل به حد مطلوب پایداری رسیده است
 
مدیرروابط عمومی ایرانسل، سرویس وایمکس این اپراتور را ارزانترین سرویس باند پهن بی سیم و با سیم در کشور عنوان کرد و دلیل کاهش قیمت وایمکس از سوی ایرانسل را رسیدن به حد مطلوب پایداری این شبکه دانست.
 
وی گفت: در درجه اول باید هزینه های سرویس دیتا نسبت به سرویس های مشابه رقابتی شود و مورد دوم اینکه این تعرفه ها باید در سبد خانوار جای گیرد.
 
وی ادامه داد: ایرانسل برای مشترکانی که مورد مصرف خاص دارند نیز بسته افزایشی تعبیه کرده که مشترکان می توانند در مواقع خاص ترافیک اضافه خریداری کنند و حتی این ترافیک قابل انتقال نیز خواهد بود.
 
کریم بیگی قیمت بسته های یک ماهه وایمکس یک گیگا را 6500 تومان، 2 گیگا را 12 هزار و 800 تومان، 3 گیگا را 19 هزار تومان و 5 گیگا را 30 هزار و 10 گیگا را 57 هزارتومان اعلام کرد.
 
به گفته وی همچنین سرویسی برای مشترکان فعال شده که مشترک می تواند براساس حجم مصرف نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام کنند. این امکان نیز برای مشترکان وجود دارد که از طریق سایت ایرانسل نسبت به سنجش و آگاهی از سرعت سرویس وایمکس خود اطلاع یابند.
 
هزینه نصب سرویس وایمکس در صورتحساب مشتریان می آید
 
کریم بیگی در مورد بروز برخی نارضایتی های مشترکان از مبالغ پرداختی بابت نصب سرویس وایمکس به مهر گفت: هیچ نصابی حق ندارد مبلغی را بابت نصب سرویس از مشترکان در محل دریافت کند و مشتریان در صورت برخورد با چنین مواردی در همان لحظه مراتب را به مرکز تماس ایرانسل گزارش دهند.
 
وی با بیان اینکه هزینه نصب سرویس وایمکس مبلغ 8 هزار تومان است که آن هم یکبار و درصورتحساب اولیه مشترک دریافت می شود از مشتریان خواست در صورت برخورد با چنین خطاهایی به ایرانسل اعلام شکایت کنند و هیچ هزینه ای بابت نصب سرویس نپردازند.
   سه شنبه 13 آذر 1403    
میهمان عزیز خوش آمدید
دسته بندی موضوعی اخبار
خبر
فرصت شغلی
فرصت تحصیلی
همایش ها
اخبار پربازديد هفته
» پزشکیان به دانشگاه شریف می‌رود | 11/9/1403 | 20 بار مشاهده
دسته بندی تخصصی اخبار
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید

لطفا ایمیل خود را وارد نمایید :

برای تکمیل ثبت نام حتما بر روی لینکی که توسط ایمیل به شما ارسال میشود کلیک کنید

Delivered by FeedBurner

تبلیغات