بانک اطلاعاتی فنی و مهندسی -> کامپیوتر | | 245 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت
رسانههايي چون راديو و تلويزيون تا سالهاي آينده بيمصرف ميشوند؟!«رسانههاي سنتي چون راديو و تلويزيون، ظرف چند سال آينده بي مصرف و بياستفاده ميشوند، مگر اين كه صاحبان آنها بتوانند خود را با رسانههاي جديد تطبيق دهند.» به گزارش سرويس تلويزيون و راديو ايسنا، اين هشدار جدي از سوي تيم وبر، يكي از مديران بي بي سي طي نشستي در بن مطرح شد.
مجتمع متخصصین ایران به نقل از ایسنا -
«رسانههاي سنتي چون راديو و تلويزيون، ظرف چند سال آينده بي مصرف و بياستفاده ميشوند، مگر اين كه صاحبان آنها بتوانند خود را با رسانههاي جديد تطبيق دهند.» به گزارش سرويس تلويزيون و راديو ايسنا، اين هشدار جدي از سوي تيم وبر، يكي از مديران بي بي سي طي نشستي در بن مطرح شد. او دراجلاس جهاني رسانهاي اين گونه عنوان كرد كه براي شبكههاي راديويي و تلويزيوني دنيا واجب و ضروري است كه برنامههاي خود را به صورت آنلاين در اختيار بينندگان و شنوندگان خود قرار داده و از اين طريق تا آنجا كه ميتوانند گسترهي مخاطبانشان را افزايش دهند. در اين نشست هم چنين پي.ان بالجي، رييس يكي از انجمنهاي روزنامهنگاري در سنگاپور، اين گونه گفت: رسانههاي سنتي يك تحميل جدي براي كشوري چون سنگاپور محسوب ميشوند؛ چراكه در حال حاضر كسي در اين كشور نيست كه بتواند خارج از راهاندازي رسانههاي جديد كسب درآمدهاي آنچناني كند. او از ورود رسانههاي جديد به عنوان يك «سونامي رسانهاي» ياد كرد و گفت: با ورود رسانههاي جديد، صاحبان رسانههاي سنتي ميدانند كه چگونه با آنها رقابت كنند و يا كنار بيايند. به گزارش ايسنا به نقل از سايت اتحاديه راديو و تلويزيونهاي آسيا و اقيانوسيه، اين اجلاس رسانهاي با همت شبكهي بين المللي دويچه وله آلمان برگزار شد. در اين اجلاس اي بي يو نيز كارگاهي آموزشي با موضوع «دورنماي رسانهاي آسيا» برگزار كرد. لینک مرتبط : http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1351054 |
دسته بندی موضوعی اخبار
اخبار پربازديد هفته
دسته بندی تخصصی اخبار
|
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید
تبلیغات
|