مجتمع متخصصین ایران به نقل از ایسنا - در جديدترين شكستي كه بازار رسانههاي آمريكايي تجربه كرد، نشريه تازه راه اندازي شدهاي كه با چاپ وبلاگها قصد داشت روزنامهها را متحول كرده و حيات دوباره به آنها ببخشد، تعطيل شد.
به گزارش سرويس رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چاپ روزنامه Printed Blog كه تبليغات ارزان و هدفمند مشابه تبليغات اينترنتي به شركتها عرضه مي كرد و از ماه ژانويه در شيكاگو و سانفرانسيسكو شروع به فروش كرده بود، به دليل فقدان سرمايه گذاري خارجي متوقف شد.
اين روزنامه واقع در شيكاگو در مدت شش ماه فعاليتش 16 نسخه در تيراژ 80 هزار منتشر كرد و در طي اين مدت 100 هزار نسخه آن دانلود شد.
اين نشريه كه كاملا رايگان بوده و از محل تبليغات در كنار محتواهاي مكتوب و در وبسايت خود درآمد كسب ميكرد، پستهاي وبلاگ، كامنتها و عكسهاي ارسال شده توسط خوانندگان را به شكل سه يا چهار ستون كه قالب آن به شكل وبلاگها بود در چهار صفحه منتشر مي كرد و به كاربران امكان مي داد با رفتن به اينترنت و انتخاب وبلاگي كه ميخواهند در نسخه آنها منتشر شود، نشريه خود را سفارشي كنند.
لینک مرتبط :
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1367095