مجتمع متخصصین ایران به نقل از ایسنا - بر اساس آمار جديد موسسه پژوهش بازار كام اسكار، حدود 30 ميليون نفر از شهروندان انگليس يا 80 درصد از جمعيت آنلاين اين كشور در ماه مي به سايتهاي شبكه اجتماعي دسترسي يافتند.
به گزارش سرويس فنآوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين آمار جديد ضمن بارز ساختن رشد محبوبيت شبكههاي اجتماعي، اهميت اين اجتماعهاي آنلاين را در تلاشهاي بازاريابي شركتها برجسته ساخت.
طبق اين گزارش، كاربران به طور متوسط 4.6 ساعت در طول اين ماه در سايتهاي شبكه اجتماعي سپري كردند و فيس بوك در صدر محبوبترين سايتهاي شبكه اجتماعي قرار گرفت.
همچنين شبكههاي اجتماعي بالاترين ضريب نفوذ را در ميان گروه سني 25 تا 34 سال داشتند و 89 درصد آنها در طي اين مدت از يك سايت شبكه اجتماعي بازديد كردند.
گروه سني 55 سال به بالا زمان كمتري را در سايتهاي شبكه اجتماعي سپري كردند اما دو سوم اين گروه در ماه مي از يك سايت بازديد كرده و در مقايسه با 5.4 سايت سپري شده توسط گروههاي سني 15 تا 24 سال و گروه سني 25 تا 34 سال، 3.7 ساعت در ماه در اين سايتها سپري كردند.
لینک مرتبط :
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1373351