بانک اطلاعاتی فنی و مهندسی -> کامپیوتر | 5/5/1388 | 131 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت
IBM ارتباطات سازمانی را ارتقا دادبه گفته يکي از مديران ارشد IBM، ابزارهاي رايانهاي پرسرعت، همکاريهاي کارآمد ميان همکاران در يک سازمان و اتصال ميان مردم و فرآيندهاي موجود سه رکن اصلي در بهينهسازي فعاليتهاي تجاري محسوب ميشود. "مانوج ساکسنا"(Manoj Saxena) مدير راهکارهاي جهاني و سيستمهاي مديريتي در مرکز IBM Global Business Services گفت: «نحوه ايجاد تغيير در مراکز تجاري، نحوه همکاريهاي مردم با يکديگر و نحوه پشتيباني فناوري از مراکز تجاري معيارهاي جديد بهکار رفته در برنامه جديد IBM موسوم به Smart Work هستند».
مجتمع متخصصین ایران به نقل از همکاران سیستم -
به گفته يکي از مديران ارشد IBM، ابزارهاي رايانهاي پرسرعت، همکاريهاي کارآمد ميان همکاران در يک سازمان و اتصال ميان مردم و فرآيندهاي موجود سه رکن اصلي در بهينهسازي فعاليتهاي تجاري محسوب ميشود. "مانوج ساکسنا"(Manoj Saxena) مدير راهکارهاي جهاني و سيستمهاي مديريتي در مرکز IBM Global Business Services گفت: «نحوه ايجاد تغيير در مراکز تجاري، نحوه همکاريهاي مردم با يکديگر و نحوه پشتيباني فناوري از مراکز تجاري معيارهاي جديد بهکار رفته در برنامه جديد IBM موسوم به Smart Work هستند». برنامه جديد Smart Work يکي از بخشهاي استراتژي جهاني همکاري IBM موسوم به Smarter Planet محسوب ميشود. "مانوج ساکسنا" اين مطالب رادر جريان همايش IBM ASEAN Leadership Exchange در سنگاپور ايراد کرد. شرکت IBM اعلام کرده است که سرويسها و نرمافزار وي از سه رکن ياد شده پشتيباني ميکند. براي مثال، اين شرکت برنامههاي مديريت فرآيند تجاري خود را براي پشتيباني از تغييرات تجاري عرضه کرده و به صورت همزمان، ابزار گفتوگوي سازماني خود را براي ارتباط بيشتر ميان کارمندان و همچنين ابزار SOA براي اتصال و پشتيباني از يک سازمان ارايه داده است. ساکسنا توضيح داده است که مشتريان از هماکنون ميتوانند برنامه Smart Work را دراختيار بگيرند. لینک مرتبط : http://www.systemgroup.net/web/guest/itnewsfeed/journal_content/56/10099/135454 |
دسته بندی موضوعی اخبار
اخبار پربازديد هفته
دسته بندی تخصصی اخبار
|
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید
تبلیغات
|