محمد علی علیپور، مدیر عامل بیمه ما: بیمه سرمایه گذاری جام زندگی به عنوان مهم ترین محصول استراتژیک شرکت بیمه "ما" است
وی با اشاره به مزایای این بیمه نامه اظهار داشت: این بیمه نامه تلفیقی از مزایای تمام بیمه های سرمایه گذاری است که تا کنون ارایه شده و بیمه گذار با برخورداری از خدمات بیمه ای جذاب و کارآمد ، ذخایر بیمه نامه را در پروژه های سود آور سرمایه گذاری و بیمه نامه را از سود مطلوب سرمایه گذاری برخوردار می کند. وی افزود: در این بیمه نامه بیمه گذار از پوشش های متنوع بیمه ای نظیر پوشش حادثه ، درمان ، معافیت حق بیمه ، از کارافتادگی و سایر پوششهای بیمه ای خاص برخوردار است و همچنین با بعضی از خدماتی که تا کنون در بانک ها ارایه می شود، تلفیق خواهد شد .
به گفته وی پیگیری وتوجه به خواست مشتریان از اولویت های مهم و ضروری شرکت بیمه ما است. علیپور با طبقه بندی مشتریا ن شرکت بیمه ما، و توسعه همه جانبه شرکت چه در برنامه ریزی و چه در حرکت های دقیق حساب شده وسریع در رسید ن به اهداف شرکت را خواستار شد.
وی به اهمیت بازاریابی مدرن در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: تدوین استراتژی های بازاریابی آن هم با استراتژی منسجم و در عین حال منعطف ، ظرفیت های جدیدی را به وجود می آورد که ماندگاری بیشتری را در بر دارد. در هر صورت، استراتژی بازاریابی ، شناخت بازارهای هدف و نیازهای مشخص جامعه و بنگاه های اقتصادی و علم همراه با تجربه است که بدون تردید زمینه های تازه و جذاب و با ارزشی را برای توسعه؛ طراحی و قابل اجرا می کند. بر اساس این گزارش، شرکت بیمه ما، بیست و سومین شرکت بیمه کشوراست که روز چهارشنبه 22 تیرماه سال 90 در مراسمی با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت، مدیران این شرکت بیمه ای و جمعی از فعالان صنعت بیمه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
این گزارش می افزاید،هدف از تاسیس شرکت «بیمه ما» تشکیل پورتفوی بهینه بیمه ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضعیت بیمه کشور، کسب سهم بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ سیاست های بازاریابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیردولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه های تولیدی و حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه مطلوب و مناسب خدمات بیمه ای اعلام شده است